کارشناس اداری

معرفی شرکت

 اين شرکت جزو پيشگامان پياده سازي واجراي سيستم هاي جامع و سيستم هاي مبتني بر کارت هوشمند در ايران بوده اند .یکی از عمده ترین فعالیت های سها ، تعامل با شرکت های بزرگ و معروف دنیا و توزیع محصولات آنها درکشور می باشد . طراحی و پیاده سازی گواهینامه هوشمند ،کارت هوشمند نظام وظیفه، کارت هوشمند اهدا پلاسما، کارت وفاداری با پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری ، قسمت عمده فعالیت سها را تشکیل می دهد.

 

شرح شغل

·      همکاری در تدوین طرح‌ها و برنامه‌های منابع انسانی جهت جذب،حفظ و نگهداشت منابع انسانی و ارائه به مسئول مافوق

·      همکاری در برنامه‌ریزی و ارائه پیشنهاد‌های و سیاست‌های منابع انسانی و نظارت بر حسن اجرای آن‌ها.

·      تهیه و تنظیم خط‌مشی‌ها، دستورالعمل‌ها، روش‌های اجرایی،آیین‌نامه و بخش‌نامه‌های منابع انسانی با هماهنگی با مدیر منابع انسانی

·      اطلاع‌رسانی فراخوان‌های مربوط به استخدام در روزنامه‌ها و سایت‌ها و هماهنگی جهت برگزاری مصاحبه

·      کنترل و تکمیل پرونده کارکنان جدید الاستخدام .

·      ثبت کلیه اطلاعات پرسنلی در سیستم پرسنلی.

·      صدور کارت پرسنلی و ثبت‌نام آن‌ها در سیستم حضوروغیاب

·      هماهنگی جهت شروع به کار کارکنان جدید الاستخدام در واحد مربوطه

·      بررسی بیمه تکمیلی کارکنان و پیگیری دریافت هزینه‌های درمان کارکنان از شرکت بیمه‌گر درمان تکمیلی .

·      ثبت برگه های مرخصی در کارد کس و سیستم‌های پرسنلی و حضوروغیاب.

·      تهیه و تحویل کلیه معرفی‌نامه‌ها و سایر مکاتبات به کارکنان مربوطه

·      نظارت بر اجرای قوانین،مقررات و بخشنامه‌های منابع انسانی در واحدهای مختلف

.      توانایی تهیه و تنظیم نامه های اداری و امور مربوط به آن

 

شرایط احراز

  •  آشنایی با نظام پیشنهاد‌ها
  • آشنایی با ارزیابی عملکرد کارکنان
  • آشنایی با طبقه‌بندی مشاغل سازمانی
  • آشنایی با قوانین و مقررات اداره کار و تأمین اجتماعی

 

تحصیلات

کارشناسی صنایع / مدیریت و…

نوع همکاری

تمام وقت

 

چشم انداز آینده

شاغل می‌تواند در رده‌های مربوطه و یا همچنین در صورت تطابق با حوزه‌های تخصصی سایر مشاغل ، ارتقاء/ تغییر نقش داشته باشد