مسئول دفتر مدیر عامل 

معرفی شرکت

 اين شرکت جزو پيشگامان پياده سازي واجراي سيستم هاي جامع و سيستم هاي مبتني بر کارت هوشمند در ايران بوده اند .یکی از عمده ترین فعالیت های سها ، تعامل با شرکت های بزرگ و معروف دنیا و توزیع محصولات آنها درکشور می باشد . طراحی و پیاده سازی گواهینامه هوشمند ،کارت هوشمند نظام وظیفه، کارت هوشمند اهدا پلاسما، کارت وفاداری با پشتیبانی سخت افزاری و نرم افزاری ، قسمت عمده فعالیت سها را تشکیل می دهد.

 

 

شرح شغل

·      اطلاع از دستورالعمل‌ها و مقررات اداری مرتبط با فعالیت‌ها

·      پاسخ‌گویی به تلفن متقاضیان داخلی و خارجی

·      ثبت تماس‌های دریافتی و ارائه گزارش به مدیر مافوق

·      تماس با مراجعین، کارکنان و مدیران سایر واحدها.

·      ارتباط با کارکنان واحدهای مختلف سازمان  بر اساس سلسه مراتب سازمانی

·      یادآوری زمان تشکیل جلسات و قرار ملاقات‌ها به مدیر مربوطه

·      برنامه‌ریزی و هماهنگی جهت برگزاری جلسات داخلی

·      برنامه‌ریزی قرار ملاقات مدیر مافوق و پیگیری جهت تحقق آن

·      هماهنگی اتاق جلسات و اطمینان از آماده بودن تجهیزات

·      دریافت و ارسال ایمیل‌های مرتبط با فعالیت‌های کاری.

·      تدوین گزارش‌های موردنیاز و ارائه به مدیر مافوق.

·      تنظیم پیش‌نویس نامه‌های صادره طبق دستور مدیر مافوق .

·      اخذ تأییدیه محتوای نامه از مدیر مافوق

·      دریافت نامه‌های درون‌سازمانی و نامه‌های وارده از برون سازمان .

·      شماره‌گذاری نامه‌های وارده و صادره .

 

 

شرایط احراز

·       تسلط بر نرم‌افزارهای Office

·      آشنایی با زبان انگلیسی

·      توانایی انجام مکاتبات اداری

·      آشنایی با تایپ فارسی و انگلیسی

·      توانایی گزارش دهی

 

تحصیلات

کارشناسی رشته‌های علوم پایه

نوع همکاری

تمام وقت

 

چشم انداز آینده

شاغل می‌تواند در رده‌های مربوطه و یا همچنین در صورت تطابق با حوزه‌های تخصصی سایر مشاغل ، ارتقاء/ تغییر نقش داشته باشد