پشتيباني
  • getting-support-459x306

    در سيستم هاي توليد شده توسط شرکت سها، مستند راهنماي مديريت سيستم ارائه خواهد شدکه در صورت بروز هر ابهامي، کاربر مي تواند از اين مستند جهت استفاده آسان تر از سيستم و رفع ابهام خود استفاده نمايد.

  • network-support

    مشتریان می توانند سوالات خود را از طریق پست الکترونیکی به شرکت سها ارسال نمایند و کارشناسان و متخصصان فنی سها ، پس از پیگیر ی به سوالات مشتریان پاسخ خواهند داد .

  • support

     در صورت بروز هر گونه مشکلی در عملکرد سیستم نرم افزاری یا سخت افزاری و یا نیاز به حضور متخصصین شرکت سها ، افراد با تجربه جهت پشتیبانی حضوری به شرکت مشتری فرستاده خواهند شد .

  • support

    کارشناسان و متخصصان فنی سها ، در زمان ساعات کاری آماده پاسخگویی به سولات مشتریان گرامی می باشند.

  • طراحی، پیاده سازی ، توسعه و ارائه خدمات مشاوره ای و پشتیبانی فنی در خصوص سیستم های مدیریت بانک اطلاعاتی اوراکل مبتنی بر سکوهای نرم افزاری یونیکس.

  • TechnicalSupport

    در صورت بروز مشکلات ، پرسنل سها مي توانند از راه دور به سيستم مشتري متصل شده و نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.

  • untitled111

    مستند نحوه کار با سیستم به همراه نرم افزار مربوطه به مشتری ارائه می گردد .

1 2 3 4 5 6 7
استفاده از محتوی این سایت با ذکر منبع مجاز می باشد

Copy Right 2011-2012 www.sohasys.ir All Right Reserved